Zavolajte nám

Obráťte sa na nás so svojimi otázkami cez e-mail alebo telefón.

Cez pracovné dni od 9:00 do 17:00

+420 777 523 225

Autorizovaný partner

GeoTrust Partner   RapidSSL

Ako prebieha objednávka certifikátu

Nacházíte se zde: SSL certifikáty » Podpora » Jak probíhá objednávka certifikátu

Objednávka SSL certifikátu pozostáva z niekoľkých krokov v závislosti na typu certifikátu a na tom, či využívate náš webhosting alebo je certifikát určený pre použitie na inom mieste. Všeobecne Vás však čakajú nasledujúce kroky:

  1. Výber typu certifikátu a dĺžky trvania
  2. Zadanie CSR alebo výber doménového mena pre certifikát
  3. Kontrola údajov z CSR
  4. Výber e-mailovej adresy pre potvrdenie certifikátu
  5. Zadanie fakturačných údajov
  6. Kontrola objednávky
  7. Hotovo

Výber typu certifikátu a dĺžky trvania

Základnou volbou je typ certifikátu, ktorý kupujete. Pre rychlý prehľad vlastností sme pre Vás pripravili stránku porovnanie SSL certifikátov. Vždy záleží hlavne na mieste, kde chcete certifikát použiť a samozrejme tiež na technických podmienkach.

V prípade malého počtu zákazníkov alebo u intranetov sú úplne dostačujúce SSL certifikáty s validáciou podľa domény, ak máte zákazníkov veľký počet a chcete, aby sa u Vás cítili bezpečnejšie a Vaša aplikácia pôsobila dôveryhodne, je vhodnejší variant overovaný podľa organizácie, ideálne s rozšírenou validáciou a zeleným pásikom.

U dĺžky trvania záleží hlavne na tom, či sa jedná o dlhodobý projekt a či máte v aktuálnom okamihu dostatok financií. Čím dlhšie obdobie pre vystavenie certifikátu zvolíte, tým je výhodnejšia cena a vyhnete sa častejšiemu riešeniu obnovy certifikátu. Optimálna doba na vystavenie certifikátu vzhľadom k cene je aspoň 2 roky.

Zadanie CSR alebo výber doménového mena pre certifikát

Webhosting u IglooNET

Ak využívate náš webhosting, môžete preskočit až k časti Zadanie fakturačných údajov, zložitejšie časti za Vás vykonáme.

CSR alebo žiadosť na podpísanie certifikátu je úsek textu, ktorý vznikne pri generovaní privátnej časti Vášho certifikátu. CSR sa potom musí dostať k certifikačnej autorite, ktorá na základe tejto žiadosti vystaví samotný certifikát. Aby sme Vám alebo Vaším administrátorom uľahčili túto časť, pripravili sme niekoľko návodov na generovanie CSR, ktoré priebežne doplňujeme.

Pokiaľ sa v tejto oblasti aj napriek návodom strácate, ozvite sa nám e-mailom alebo telefonicky a pokúsime sa Vám poradiť alebo Vám ponúkneme platenú asistenciu pri vystavení a inštalácii certifikátu.

Pri objednávke certifikátu môžete zadávanie CSR preskočiť

Kontrola údajov z CSR

V tejto časti iba skontrolujte, že je Vaša CSR v poriadku, dôležitý údaj je hlavne doménové meno. Toto nie je možné neskôr meniť.

Výber e-mailovej adresy na potvrdenie SSL certifikátu

E-mailová adresa na potvrdenie vystavenia SSL certifikátu je v celom procese zásadná. Vlastníctvom e-mailu na doméne, pre ktorú vystavujete SSL certifikát totiž dávate najavo, že ste oprávnený k jeho vystaveniu.

Zadanie fakturačných údajov a Kontrola objednávky

Jednoducho zadajte fakturačné údaje, po odoslaní skontrolujte, či je všetko v poriadku a pokiaľ áno, môžete Vašu objednávku dokončiť.